Jäsenten yhteystietojen päivitys

7.9.2021

Uusiin nettisivuihin sisältyy myös GPDR-turvallinen jäsenrekisteri.

Aloitan tietojen siirron sinne, mutta kovin monen tiedot ovat vanhentuneet tai vajavaiset.

HELPOIN TAPA PÄIVITTÄÄ YHTEYSTIETONSA on lähettää täältä www.uppasukuseura.fi -sivun kautta. Etusivua alaspäin skrollaamalla tulee vastaan "Liity jäseneksi" ja sen alla jäsenhakemus. Kun sen täyttää, saan sitä kautta tiedot, vaikka olisitkin jo jäsen.

Mielellään myös uusia jäseniä otetaan yhdistykseen! Jäsenmaksu on edulliset 12 euroa/vuosi ja jos nyt liittyy, laskutetaan tämä vuosi. Jäsenmaksuun sisältyy vuosittainen Uppalaanen-lehti ja seuraavan lehden mukana tulee seuraava jäsenmaksulappu vuosille 2022-2024, yhteensä siis 36 euroa. Tällä säästetään pankkikuluja.

TOINEN VAIHTOEHTO on lähettää vastaavat tiedot minulle sähköpostitse merja.lamminkangas@netikka.fi tai WhatsAppiin/tekstarina 040-7615911.

Eli nimi, osoite, sähköposti ja puhelin.

Terv. Merja Lamminkangas, sihteeri-rahastonhoitaja