Sukujuhla ja sukukokous 18.5.2024

12.4.2024

KUTSU

Kutsumme Teidät viettämään uppalaasta sukujuhlaa Seinäjoelle lauantaina 18.5. klo 13

Paikka: Hotelli-ravintola Alma (entinen Rautatieläisten talo), Ruukintie 4, Seinäjoki, rautatieaseman vieressä

Ohjelma:

• Klo 12.30 alkaen ilmoittautuminen
  • 13.00 Lounas noutopöydästä, jonka aluksi varapuheenjohtaja Jorma Kangasmäki toivottaa juhlaväen tervetulleeksi. Tarjolla runsas alkuruokapöytä, jossa salaatteja, kylmää kalaa, kylmää lihaa, leipävalikoima ja levite, lämpiminä ruokina lihaa ja kalaa lisukkeineen sekä kahvi/tee ja jälkiruoka. Ruokajuomina vesi, maito ja kotikalja sisältyy hintaan.
  • Siirtyminen juhlasalista Alman Torni-hotellin kokoustiloihin.
  • 14.00 Esitelmä: Tiedonmurusista kirjaksi, Eeva Korpi-Hyövälti
  • 14.45 Musiikkiesitys MäSä-duo ja valokuvaus
  • 15.30 Täytekakkukahvit (kahvi/tee/mehu)
  • 16.00 Kiitokset ja kutsu vuosikokoukseen
  • 16.15 Vuosikokous

Tervetuloa! Osallistuminen ei edellytä Upan sukuseuran jäsenyyttä.

ILMOITTAUTUMINEN JA OSALLISTUMISMAKSU

Sitova ennakkoilmoittautuminen sukujuhlaan maksamalla osallistumismaksu 39 euroa/henkilö 30.4.2024 mennessä yhdistyksen tilille FI85 5419 0120 0879 31. Maksun viestiksi sukujuhla ja osallistujan/osallistujien nimet. Maksuun sisältyy ohjelmassa mainittu tarjoilu.

Kokouksen yhteydessä myynnissä sukuseuran tuotteita ja arpoja - käteismaksu tai Mobile Pay

HUOM! Uutta Seinäjoen rautatieasemaa rakennetaan, eikä ainakaan tällä hetkellä pääse laiturilta suoraan Alman pihaan. Mikäli tulet junalla, kulje nykyisen asemahallin läpi, ylitä katu (aseman puoleinen jalkakäytävä on pois käytöstä) ja kävele pari sataa metriä vasemmalle, ylitä katu uudelleen ja Alma on oikealla puolellasi.

Autoille löytyy lisää parkkipaikkoja Alma-hotellin takaa.